Een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië.

HSO ondersteunt sinds 1989 lokale en internationale bedrijven in de retail, groothandel, industrie en (technische) dienstverlening om met digitale technologie het verschil te maken. Het fundament hiervoor is Microsoft Dynamics 365: een compleet platform van CRM, ERP, Office 365 en BI-software. HSO verzorgt de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van deze cloud oplossingen.

De projectaanpak van HSO is uniek vanwege zijn voorspelbaarheid. Met het bepalen van de scope en toegevoegde waarde van het project voor uw organisatie, gebruikt HSO een bewezen aanpak om voorspelbare resultaten en ROI te leveren gebaseerd op een fixed scope en fixed price aanpak.

Video embed content

Erkenning in de afgelopen jaren

In 2014 is HSO door Microsoft uitgeroepen tot ERP Partner of the Year, wereldwijd. Sinds 2002 is HSO een Gold Certified Partner van Microsoft. Daarnaast is HSO uitgeroepen tot ‘Microsoft Dynamics Reseller of the Year’ voor West-Europa en ‘Meest klantgerichte Microsoft Partner’. Ook behoort HSO tot de Microsoft Dynamics Inner Circle, slechts voorbehouden aan 1% van alle Microsoft partners wereldwijd.

Nederland

VEENENDAAL
Newtonstraat 27
3902 HP
Veenendaal
T: +31 (0)318 – 509 400

AMSTERDAM
Regus Amsterdam Amstel Building
Joop Geesinkweg 901-999
1096 AZ Amsterdam
T: +31 (0)20 – 561 603

Duitsland

BÖBLINGEN
Herrenberger Str. 56
D-71034 Böblingen
T: +49 (0)7031 4903 -0
F: +49 (0)7031 4903 -199
Amtsgericht Darmstadt, HRB 54959

CHEMNITZ
Chemnitz – Rabenstein Center
Oberfrohnaer Str. 64
D-09117 Chemnitz
T: +49 (0)7031 4903 -0
F: +49 (0)7031 4903 -199

MÜNCHEN
Elsenheimer Str. 47a
D-80687 München
T: +49 (0)7031 4903 -0
F: +49 (0)7031 4903 -199

Verenigd Koninkrijk

BELLSHILL
Willow House, Kestral View
Strathclyde Business Park
Bellshill
Scotland
ML4 3PB
T: +44 (0) 20 3128 7767

MANCHESTER
1st Floor
Enterprise Point
Altrincham Road
Sharston
M22 9AF
T: +44 (0) 161 300 6060

ABERDEEN
Riverside Drive
Aberdeen
AB11 7LH
T: +44 (0) 20 3128 7767

CHESSINGTON (LONDON)
Trident Court
One Oakcroft Road
Chessington
Surrey
KT9 1BD

READING
1st Floor
100 Brook Drive
Green Park
Reading
RG2 6UJ
T: +44 (0) 20 3128 7767

Noord Amerika

CHICAGO
645 Landwehr Road
Northbrook, IL 60062
T: + 1 847 348-0588

VANCOUVER
Suite 900-1021 West Hastings Street
Vancouver BC, V6E 0C3
T: +1 604 558-5175

APAC-Landen

HONG KONG
HSO Alliance HK Ltd
Dina House, Suite 301
Ruttonjee Centre
11 Duddell Street, Central
Hong Kong

SELANGOR
L5-09, Wisma BU8
11, Lebuh Bandar Utama
47800 Petaling Jaya
Selangor, Malaysia
Tel: +60-3-78793839
Fax: +60-3-78761234

SINGAPORE
100 Tras St
#16-01
Singapore 079027

KOREA
JTBC Building 9th fl.
48-6 Sangamsan-ro
Mapo-gu, Seoul

 

Maak kennis met onze klanten

Al uw kanalen optimaal inzetten

01

Winkel

Voor veel retailers ligt het zwaartepunt van sales nog altijd bij fysieke winkels. Nu klanten meer verwachtingen hebben dan ooit is het belangrijk de sales in-store goed vorm te geven. Of het nu gaat om planning, point of sale of loyaliteitsprogramma’s.

02

Callcenter

Zelfs met de opkomst van social media blijft uw callcenter een spil in uw klantenservice. Zij begeleiden uw klanten van A naar B, over alle verkoopkanalen heen. Het is belangrijk om uw call management op orde te hebben, inzicht te hebben in service status en klantgegevens en upsell-mogelijkheden scherp te hebben.

03

Online & e-commerce

De consument shopt inmiddels dag en nacht. Online en mobile is dus belangrijker dan ooit. Heeft u al uw e-Commerce op orde? Van een veilig onderliggend platform tot gedegen voorraadmanagement en een responsive store.

04

Social

Het belang van social media neemt nog altijd toe. Consumenten spenderen uren per dag op hun social platformen en verwachten van u hetzelfde. Zorg dat u weet wat uw klanten over u zeggen op social media en automatiseer uw campagnes.

Vragen? Neem contact met ons op!